جستجو
فیلترها
بسته

رویه‌های بازگرداندن کالا

رویه‌های بازگرداندن کالا

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

  • انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
  • سیم کارت همراه مودم ، به نام خریدار ثبت نام نشده باشد .
  •  کالای خریداری شده به مدت 7 روز از تاریخ خرید قابل برگشت و مبلغ کالا قابل عودت می باشد.

 

شرایط بازگرداندن کالا : ( عدم پوشش دهی شبکه )

اگر به دلیل در دسترس نبودن شبکه امکان استفاده از سرویس در نشانی وجود نداشته باشد، می توان از ضمانت بازگشت تا 7 روز بعد از ثبت نام سرویس با شرایط زیر ،  استفاده نمود:

  1. عدم امکان استفاده از سرویس (مودم TD-LTE) به دلیل غیر قابل دسترس بودن شبکه در نشانی مشترک که باید حداکثر تا 7 روز پس از ثبت نام سرویس به ایرانسل اعلام شود (تماس با شماره 707 با خطوط ایرانسل و 09377070000 با سایر خطوط).
  2. لازم است کارتن و جعبه اصلی کالا تا پایان 7 روز مهلت استفاده نگهداری و از دور انداختن آن خودداری شود. تمامی قطعات داخل جعبه باید هنگام باز گرداندن کالا در جعبه موجود باشد.
  3. برای استفاده از این امکان، ضروری است که کالا در کارتن خود به شرکت بازگردانده شود.
  4. برچسب زدن و نوشتن توضیحات، نشانی  یا هر مورد دیگری رو کارتن کالا و یا پاره یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت برگشت را از بین خواهد برد.
  5. این سرویس اشکال های فنی و ظاهری شامل شکستگی، خط و خش و مشکلات مشابه روی بدنه مودم ، که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی شود

*. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.