جستجو
فیلترها
بسته

پاسخ به پرسش‌های متداول

1- کدام یک از مودم های همراه بدون نیاز به باطری روشن میشود؟

در بین مودمهای جیبی و همراه فقط و فقط مودم LH96  هست که این قابلیت را دارد.

2- سیم کارتی که دائمی است حد اعتبار مشترک 100 هزار تومان است استفاده مشترک بیش از این مقدار به چه صورت محاسبه می شود و آیا هزینه های مکالمه و تعرفه های مکالمه بیشتر نمی شود ؟

در این مورد مشترکین پر مصرف با سپرده گذاری وجه میتوانند تا 300 تومان حد اعتبار را افزایش دهند .در غیر این صورت با حد اعتبار 100 تومان با احتساب آبونمان مشترک اگر پرداخت نکند سیم کارتش 1 طرفه خواهد شد مشترک را به 700 ارجاع دهید

3- پشتیبانی از MINO4x4 چیست؟

چندگیرنده و فرستنده بیشتر که باعث حفظ کیفیت شبکه ای میشود. مثلا در مودم TFi60 که از فرکانسهای 2G,3G,4G,TDLTE پشتیبانی میکند 4*4 است

4- پرداخت از طریق دریافت شارژ از سرویس فرد به فرد چیست؟

انتقال شارژ و یا پرداخت صورت حساب سیم کارت دائمی از طریق سرویس انتقال شارژ یا  P TO P امکلن پذیر است که برای جزیئات این مورد که مربوط به خدمات سیم کارت مشترک باید با 700 تماس داشته باشد

5- اگر شماره اینترنت ثابت (TD-LTE) خود را فراموش کردم چطور می‌توانم آن را بازیابی کنم؟

شما می‌توانید در صفحه ورود اپلیکیشن ایرانسل‌من یا در قسمت ایجاد حساب جدید، روی گزینه «شماره اینترنت ثابت را فراموش کرده‌ام» کلیک کنید. در این مرحله با وارد کردن IMEI مودم و کد ملی، شماره TD-LTD شما نمایش داده می‌شود. IMEI کد اختصاصی مودم شماست که پشت آن و روی جعبه مودم درج شده است.

6- قبض سیم‌کارت دائمی چه زمانی صادر می‌شود؟

قبض هر دو ماه یکبار صادر می‌شود و ۱۵۰۰ تومان از مبلغ آن هزینه آبونمان است.صورت‌حساب اینترنت ثابت به آدرس ایمیل وارد شده در پرونده ارسال می‌شود

7- چطور می‌توان از باقیمانده ترافیک بسته اینترنت مطلع شد؟

با نصب برنامه کاربردی ایرانسل‌من، همواره می‌توانید از جزئیات کارکرد خود مطلع باشید

8- آیا می‌توان بدون مودم و تنها از طریق گوشی تلفن همراه مستقیما به شبکه TD-LTE متصل شد؟

اگر گوشی شما از باند فرکانسی ۳۵۰۰ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند، می‌توانید به طور مستقیم به اینترنت TD-LTE متصل شوید. در غیر این صورت، مانند ADSL، می‌توانید از طریق ارتباط وای-فای، گوشی خود را به مودم متصل کرده و از اینترنت پرسرعت استفاده کنید.

9- هزینه استفاده از اینترنت نسل ۴ ثابت بدون خرید بسته چه مقدار خواهد بود؟

بدون خرید بسته، این هزینه معادل ۸/۹ تومان به ازای هر مگابایت است.

10- چگونه می‌توان میزان مصرف دیتای خود را کنترل کرد؟

با استفاده از برنامه کاربردی ایرانسل‌من و یا از طریق نسخه وب ایرانسل‌من می‌توانید از میزان مصرف اینترنت خود مطلع شوید و حساب خود را به راحتی مدیریت کنید.

11- مهلت پرداخت قبض تلفن همراه چند روز است؟

مهلت پرداخت قبض تا ۲۸ روز بعد از تاریخ صدور آن (روز ۲۸ ام ماه‌های فرد سال) است

 12- قبض (صورتحساب) سیم‌کارت دائمی چند روز یکبار صادر می‌شود؟

قبض (صورتحساب) سیم‌کارت‌های دائمی، هر دو ماه یک بار (در اول ماه‌های فرد سال) صادر می‌شود و از طریق پیامک و پست الکترونیکی (در صورت اعلام آن) برای شما ارسال می‌گردد

13- حد اعتبار چیست و چگونه می‌توانم از مبلغ آن مطلع شوم؟

حد اعتبار، حداکثر مبلغی است که در یک دوره صورتحساب می‌توانید از خدمات سیم‌کارت‌تان (مکالمه، پیامک، اینترنت همراه و...) استفاده کنید بدون این که خط شما یک طرفه شود. شما می‌توانید براساس مصرف خود، حد اعتبار سیم‌کارت‌تان را تغییر دهید.

14- آیا می‌توان بدون مودم و تنها از طریق گوشی تلفن همراه مستقیما به شبکه TD-LTE متصل شد؟

اگر گوشی شما از باند فرکانسی ۳۵۰۰ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند، می‌توانید به طور مستقیم به اینترنت TD-LTE متصل شوید. در غیر این صورت، مانند ADSL، می‌توانید از طریق ارتباط وای-فای، گوشی خود را به مودم متصل کرده و از اینترنت پرسرعت استفاده کنید.

15- آیا برای فعال‌سازی و استفاده از مودم به انجام تنظیمات خاصی نیاز است؟

خیر، پس از خرید مودم و فعال‌سازی سیم‌کارت و بسته اینترنت، کافیست سیم‌کارت را درون مودم قرار دهید و استفاده از اینترنت را شروع کنید

16- سامانه شاهکار چیست؟

بر اساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال ۹۴، به‌منظور یکپارچه¬سازی و احراز اصالت هویت کاربران و همچنین تأمین حریم خصوصی و امنیت اطلاعات در فضای مجازی، کلیه اپراتورهای تلفن‌همراه و تامین‌کنندگان اعم از اینترنت ثابت و همراه، موظف به برقراری ارتباط با سیستم مرکزی شاهکار شدند

17- چه نوع آنتن خارجی میتوان به مودم D100 متصل نمود؟

آنتن با کانکتور TS9

18- نحوه اطلاع از میزان باقی مانده اعتبار حجمی بسته های اینترنت همراه ایرانسل چگونه است؟

هنگامی که به مودم متصل هستید، ادرس 1. 1. 168. 192 را در مرورگر تایپ نمایید، تا وارد پنل مودم شوید.نام کاربری و کلمه عبور هر دو  ADMIN میباشد. سپس در قسمتUSSD کد دستوری  #1*4*1*555* را شماره گیری نمایید.

19- آیا سیم کارت های رند ارائه شده در سایت Yello.ir همه 4G هستند؟

بله همه 4G هستند

20- آیا می شود مودم را جهت شارژ، با کابل به اداپتور گوشی اندروید زد؟

بله، مودم را می توانید جهت شارژ به هر شارژ یو اس بی، همانند شارژر موبایل، خروجی یو اس بی تلویزیون و...که عموما ولتاژ خروجی 5 ولت دارند، متصل نمود.

21- کدام یک از مودم های ایرانسل در سایت Yello.ir به پورت LAN متصل می شود؟

مدلD100و E5730،DT-350

22- چگونه رمز ورود به پنل  مودم را عوض کنیم؟

هنگامی که به مودم متصل هستید با username و password(هر دو admin)وارد پنل مودم شده، سپس در قسمت Systemset

Change password را انتخاب کنید

New passwordرمز عبور جدید را وارد کنید

آن را تایید کرده و سپس جهت تکمیل تنظیمات روی گزینه ذخیره کلیک نمایید

23- چگونه رمز WiFi مودم های خود را تغییر بدهیم؟

هنگامی که به مودم متصل هستید با وارد نمودن ادرس 192.168.1.1یا 192.168.8.1 (بسته به نوع مودم)  در قسمت مرورگر خود و وارد نمودن username و password (هر دو admin )  وارد پنل مودم شده و در  گزینه WiFi ، وارد قسمت  SSIDشوید و گزینه های زیر را تغییر داده سپس روی گزینه SAVE  کلیک نمایید تا تغییرات ذخیره شوند.

SSID  برای تغییر نام شبکه WiFi

WiFi password برای تغییر  رمز عبور

24- کدام مودم ها قابلیت اتصال کارت حافظه را دارند؟

مودم های LH92و E5336 قابلیت اتصال کارت حافظه را دارند.

25- شناسه SSID) Wifi) و رمز عبور اولیه مودم ها در کدام قسمت مودم ثبت شده است؟

شناسه SSID) Wifi) پیش فرض و رمز عبور  مربوط به آن روی برچسب نقره ای رنگی که بر روی بدنه و یا زیر باتری مودم های D100-LH92-MF910-E5336-E5730-E8231 قرار دارد، نوشته شده است.توصیه می شود که پس از اولین ورود به صفحه مدیریت مودم، شناسه SSID و رمزعبور شبکه بی سیم را تغییر دهید.

26- چگونه برای مودم ها بسته ی اینترنتی خریداری کنیم؟

وارد سایت Yello.ir شده و گزینه خرید بسته های اینترنتی را انتخاب نموده، پس از انتخاب بسته اینترنتی دلخواه و وارد نمودن شماره سیم کارت داخل مودم، بر روی گزینه پرداخت کلیک نمایید.

27- نحوه تنظیم کردن مودم روی حالتی که تنها از شبکه 4G-LTE استفاده نماید به چه صورت است؟

هنگامی که به مودم متصل هستید با وارد نمودن ادرس 192.168.1.1یا 192.168.8.1 (بسته به نوع مودم)  در مرورگر خود و وارد نمودن username و password (هر دو admin )  وارد پنل مودم می شویم. سپس در تب Homeبر روی گزینه Disconnectکلیک کرده تا مودم از شبکه قطع شود در تب Wanوارد قسمت Net modeمی شویم و گزینهNetwork modeرا روی حالت LTE only گذاشته و سپس دکمه Save را زده تا تغییرات ذخیره گردد. در انتها مجدد وارد تب Homeشده و بر روی گزینه Connectکلیک می نماییم تا مودم به شبکه متصل گردد، در این حالت مودم تنها از سیگنال شبکه 4Gاستفاده می کند.

28- ترابرد پذیری شماره های تلفن همراه (MNP) به چه صورت است؟

ترابرد یا انتقال شماره تلفن همراه، قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد بتوانند با حفظ شماره همراه خود، نسبت به تغییر اپراتور خود اقدام کنند.به زبان ساده تر از این پس شما برای تغییر اپراتور خود، نیازی به تغییر شماره تلفن همراه و اطلاع رسانی های پس از آن ندارید!بدین ترتیب اگر از هزینه، کیفیت، تنوع خدمات و پوشش دهی اپراتور خود راضی نیستید، می توانید بدون دغدغه تغییر شماره، از سرویس های جذاب و کاربردی دیگر اپراتورهای تلفن همراه استفاده کنید.مراحل در خواست و انجام ترابرد شماره تلفن همراه به این صورت است:

پیش ثبت نام در سایت Yello.ir

تماس با متقاضی،بررسی اطلاعات و تکمیل فرم ثبت نام

ارسال سیم کارت بسته، بازگشت و فرم ثبت نام به مشتری

اخذ کپی کارت ملی و فرم ثبت نام امضا شده از مشتری

بارگذاری مدارک در سامانه CLM

پاسخ به پیامک تاییدیه از طریق سیم کارت قبلی

دریافت و نگهداری شناسه ترابرد بر روی سیم کارت قبلی

دریافت پیامک عملیات موفق ترابرد بر روی سیم کارت قبلی

فعال شدن سیم کارت ایرانسل